Duel Masters Reborn

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Duel Masters Community Forum - Duel, Discuss, Trade, Share

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th

DM_globalveteran
DM_globalveteran
Apprentice
Apprentice

Feedback Points : None

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Empty My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th

Post by DM_globalveteran 31.01.21 10:59

Hi, bitte beachtet folgende Regeln und wie aus Hannover-Zeiten gewohnt können ab höheren Dealabschlüssen Bonus cards verschiedener tcgs von mir als geschenk beigefügt werden. der bonus ist nie teil des deals.
Meine Regeln:
1. Ich biete meist M/NM Zustand an, es sei denn ich schreibe was anderes siehe forum-regeln hier.
2. Ich suche nur M/NM Zustand, oder eure karte in "gutem" zustand wird mir als photo gezeigt beim Verhandeln.
3. Ich akzeptiere bei Käufen nur PayPal. Fragt nicht nach "Überweisung altmodisch" oder gar "Geld in nem Briefumschlag" als Methode.
4. Versenden tue ich bis auf weiteres nur in Europa & Großbritanien. Der Versand muss immer (Tausch&Verkauf) in abgesicherter Form zB mit Einschreiben gemacht werden. Zuviele Postfehler/Verlust zumal während einer globalen Krise.
5. Eine Mischung aus verschiednen TCG in Tauschdeals ist stressig, aber im Notfall würde ich mischen: DM & Magic & Future Card Buddyfight. Die Mischung von dt/jp/englisch cards ist nur für DM möglich, bei Magic/Buddyfight suche ich nur englische prints.
-----
My rules:
1. I search M/GEM/NM cards.
2. I offer mostly M/NM cards unless stated otherwise according to the forum rules here.
3. For money orders from my offerings i can only accept PayPal.
4. I am currently willing to do business within the EU & the UK. All deals (trade&sell) must be shipped via secured/registered method for example "tracked code" or however your country is calling it.
5. I can mix DM with Magic and Buddyfight tcg if a negotiation gets stuck, but note that i only accept german/engl/jp prints mixed in DM, and search only engl. printing for Magic/Buddyfight.

WANTS:

1. DMR-04 - nr 19 - necromancer inferno kaiser

2. DMR-04 - nr 50 - rhapsody defender of hope

3. DMR-05 - V2/V3 Ogre Warrior Kaiser "Win"

4. DMR-15 - nr 17 - The=Deadman - Dragon Edge

5.a. DMR-16真 - VV1 - Heart Burn, Battle General Galaxy Fortress.

5.b. optionally from reprints (DMX-26 - VV2a), (DMEX-01 - 62a)

6. DMR-16真 - nr 30 - Sasoris Rage, Terror Dragon Edge

7. DMR-19 - L2㊙1/L2 - Bolshack Dogiragon

8. DMX-14 - nr 15 - Inga Lupia

9. DMEX-02 - nr 8 - Zanjet Wing 7

HAVES:

Binder/Ordner 1:

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s1-signature

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s2

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s3

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s4

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s5

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s6

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s7

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s8

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s9

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s10

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s11

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s12

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s13

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s14

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s15

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s16

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s17

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s18

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s19

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-globalveteran-trade-sell-ordner-1-s20

Complete Decks/Gesamtdecks:

NOTE/HINWEIS: Sleeves not part of the offer, they only used to protect from accidantal damage./Jegliche Hülle nicht mit im Angebot.

1. Great Yokozuna Doublecross XX with 2x Great Yokozuna DMR-02 & 4x Tornado Shiva Double Cross DM-36:
My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-reborn-f-sell-Great-Yokozuna-XX-edit

2. Ultimate Galaxy Universe with 3x UGU character reprint:
My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-reborn-f-sell-ultimate-galaxy-universe-edit

3. Disney Dream with Beastfolks and dreammates and a Techno Totem:
My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Dm-reborn-f-sell-dreammate-beastfolk-edit

WORK IN PROGRESS

Last edited by DM_globalveteran on 23.02.21 14:35; edited 4 times in total
DM_globalveteran
DM_globalveteran
Apprentice
Apprentice

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Empty Re: My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th

Post by DM_globalveteran 02.02.21 12:37

update: ich versuche meine wichtigsten haves die tage zu photographieren, meine haves sind soweit zunächst vollstnändig.
DM_globalveteran
DM_globalveteran
Apprentice
Apprentice

My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th Empty Re: My TRADE/SELL (jp&engl) visual thread, upd Feb 23th

Post by DM_globalveteran 08.02.21 13:48

update: ordner 1 online. sobald bestimmtes angefragt wird, überprüfe ich den zustand jener karte erneut. alles unterhalb von seltenheit very-rare ist aus zeitgründen nicht aufgeführt, das müsste ich dann mit euren wants abgleichen. C/UC/Rare karten generell machbar von dm-13 bis dmr-15 solange mein vorrat es hergibt. kein photo bedeutet bei unteren seltenheiten also nicht, dass ich es nicht anbieten könnte.

weitere order folgen bald.

~~~~

english: binder 1 of my unused cards is online. cards below the VR rarity are not photographed, therefor i would have to see your wants lists. no photo here does not mean that i don't have a specific UC from let's say set 28. more stuff will be uploaded soon.
kubu
kubu
Apprentice
Apprentice

Feedback Points : +9

Post by kubu 16.02.21 0:18

Hey, it seems that reborn forum has some issues with private messages. Try to contact with me via discord reborn group (Rykkettard#8667) or mail (moherowy@yahoo.com).
OcaVan
OcaVan
Black Shadow
Black Shadow

Feedback Points : +11

Post by OcaVan 19.02.21 9:54

You have some high value (english) TCG cards, watch out for a good deal there Wink
DM_globalveteran
DM_globalveteran
Apprentice
Apprentice

Post by DM_globalveteran 21.02.21 14:20

@kubu wrote:Hey, it seems that reborn forum has some issues with private messages. Try to contact with me via discord reborn group (Rykkettard#8667) or mail (moherowy@yahoo.com).

all is ok, i even received your message twice.

@ all: i try to upload binder nr.2 soon.
DM_globalveteran
DM_globalveteran
Apprentice
Apprentice

Post by DM_globalveteran 23.02.21 14:38

updated:

English: Based on a suggestion i try out offering entire decks. Obviously in different price categories to give you a wide range. Active your speed attack and get all (or at least 2 if one user buys 2 so that i can tweak the total cost.)

Deutsch: Jetzt ist euer bester Zeitpunkt mit jp dm einzusteigen, und ich biete für jeden geldbeutel eine möglichkeit. die decks können sowohl direkt gespielt werden oder eure sammlung erweitern mittels zerpflücken:-)

Sponsored content

Post by Sponsored content

Current date/time is 25.02.21 13:23